♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

aku minta maaf


aku minta maaf  law bahase aku buat hati ko sakit.... aku twu aku slah....
tak ade niat pun nak sakit kan hati ko.... mesti ko bertambah benci dengan aku kn....
sory kawan....


nape ko tak nak kawan dengan aku dah????
bagi laa tahu slah aku???
nape ko diam????
n nape tak nak bagi twu????
aku nk kwan dengn ko mcm dlu blik...
tp bole lg ke aku lyak jdi kwan ko?????
hm.... :'(

aku bnyak hargai ko.... ko selalu tlong aku dlam sush...
ap2 aku minx tlong ko.... ko baek... aq sngat hargai ko....
( aku bukn nk mnx simpti , aq tlis juz xtwu nk ckp kt mne lg., blog nyh laaa ko leyh bace ap yg aq tlis, jgn laa slah pham kawan ) 
ko xpenh brkire dengn kwn2 ko.....
aku ckap benda btul nyh, mmg ikhls dri hati aku....
x berniat ape2 pun.... 

kawan..... nape ????? nape????
hmmm............ :'(












aku hanye insan biase... selalu buat slah dn silap... 
aku ade hati dn perasaan.....
maaf kn aku kalau bnyk dose aku ngn ko.....
xpela law ko da angp aku nyh bukn lg kwn ko....
cpelah,....buang laaa aku dari hidup ko...
aku xpntas jadi kwan ko slmnye......
aku undur diri.....
aku insan yg lemah.....












kawan maaf kn aku....
ikhlas dari sudut hati.....
aku minta maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki....


terime kasih selame ni jadi kawan aku...













aku minta maaf... aku syang ko....~