♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

sweet sixsteen :) fyza] <-----

huhh...semalam... 23/09/11 bezday budak bulat larh...dia ckap aku orng ke-5 wish die..hm perlu ke bngge... aku rasa tak sngat~huhuhu .. lpz sembahyang jumaat kita orang { huda,ecah,fyza n firti} g rwng...sambut bezday budak bulat nyh... :) happy bezday weyh <3 semoga panjang umur n di murahkan rezeki k... hope kau tabah menjalani kehidupan ko... :) aku doa kan ko kawan~.... hm mls nk ckp bnyk2... penat laa { pdhal menulis nyh..huhuhu penat menulis nyh} jum kita tgok pic :) ..layaaaannn~
huda ngn ecah.. syok sngt nyanyi nyer :)
heheee :)
alarh fitri :) putih benor bulat nyh..
:)
haha...ye aku buruk :) ecahh sajee lawa~
happy bezday gemuk yang ke-16 tahun :)
alahaai fitri .. [malu-2 knon]
ecahhh nyett :)
"__" 
huyooo...fewiit.... ;)



yes..ecahh cantik..aku gemok! huhuhu
:) budak bulat... 
:0

huhuuhhuuuuuuuuuuuh! bapak lama masukkan pic sume nyh... sampai lebam aku tunggu..hm!
ni je pic yg kita orng time kuar smlm... :)
ta seenjoi korng laa kn..kami 'mementingkan kesederhanaan'~ ngaaa.. uhuhuhuh :0 
okeyh2...sekian...sekian... assalamualaikum...selamay malam & selamat pagi...