♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

3 idiots ♥♥ & sharnaz ahmad ♥♥

assalamulaikum :) selamat malam semua..
3 Idiots Wallpaper
best gila layan citer nyh..heehhe
mula2 aku ingat citer ni xbest..tapi bila layan sumpah best..kelakar ada,sedih ada mcm ada ada :D 
semalam aku ingat habis mcm tu jea..rupa nyer ada sambungan hari nyh...hehe nasib baik tak terlepas tengok aw :) 
apa2 pun amir khan kelakar muka dia & hensem♥♥ aw2...haha~
saya minat dia ♥♥





okeyh citer pasal dia pulak..nak tahu sape? teng treng...haha
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
ni lah dia...hehe kenal kan?? hensem an? sumpah suka dia..hahahha
ngarot2 je aku mlm nyh an..
aku suka dia aw..skunk~ dulu aku xberapa suka sngt time mula2 dia belakon...tapi lama2 tengok dia terus suka..hehehe 
aku tengok citer unggunya cinta time tuh.. best gila :) tu yg terus jatuh hati kt dia..hhahahaa
ni la citer tuh..dia berlakon dengan leez af :)
sweet ryte ? 

okeyh saya suka dia  ♥♥ hehehe 
senyuman dia buat aku suka dia :) muahaha


#okeyh lah aku dh sudah merepek..hehehe selamat malam semua tidur yang nyenyak, mimpi indah :) sayang u all....