♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

selamat petang semua ♥

hai korng..petang2 nyh korng bwt apa?? hm kalua aku duduk rumah jea lah.. update blog,tengok tb,lepak kt luar rumah dgn mama aku..n yang penting minum petang oke :) korng mesti best dpt jalan2 kan..aku nk jln apa, moto un tarak..maklum lah umah aku nyh ada bro bujang 2 orng yg suka keluar..so aku xdpt lah nk naik moto g jln ptng mcm nyh..hm kesian tak aku?hahaha*


okeyh hari ni aku ubah2 apa yg patot kt blog aku nyh... korng ada singgah tak? mesti tak an..yela mana laah korng nk berminat, blog aku kn buruk... bembaca setia un tarak..lain mcm korng kan... kalau ada kasi tahu ea..hihi aku pembaca setia korng aw wahai followers saya yg tercinta  :) korng jer tak perasan..hihihi


okeyh..singgah lah kt blog aku petang nyh.. tak seberapa pun..okeyhlah..sedap mata memandang.
aku nak update blog sepuas-puasnyer..nanti aku dh xde masa nk update blog..so ni lah masa nyer aku menghabiskan masa ngn blog :) untuk hilangkan bosan aku :) yelah tak kesian ke kt aku nyh ada *bf mcm xde *bf..so aku bwt laa hal aku sendiri...


okeyh hope korng suka baca entry ny..walau un xbest n nth apa2 aku merepek2 ptng nyh..hihi jgn marah ea.. sekadar mahu berhibur :)


okeyh nikmatilah hari petang mu ni dengan indah 
salam sayang dari kita *fyqa kadir* muuaah 
assalamualaikum :)


jemput semua..hihihi