♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

i need you now!!

hai..hai..hai..post lagi aku ea..tapi ni kisah lain pulak! hm..aku rindu die...dulu aku capel ngn die..aku selalu ngadu mslh aku kt die...die setia degar cerita2 aku tuh....n die selalu bg aku nasihat antra nyer yg aku masih pegang sekarang ialah: " YOU BELAJAR RAJIN2 TAW..INGAT MASA DEPAN YOU N FAMILY YOU..I NAK TENGOK YOU BERJAYA 1 HARI NANTI.. <3 :) " huhhuhu..ni semua orng leyh bagi kn.. tapi aku hargai die sbb cara die ckap tuh betul2 yakin ngn aku...thnx you! tapi sayang..hubungan aku dengan die setengah jln jerh...dh lama aku sama ngn die SETAHUN 4 BULAN 14 HARI  lama lah jugak tuh bagi aku...ngn die je aku cpel paling lama...aki sayang die..n perlu kn die skunk! tapi xbole...die dh xnk aku...cinta tu bukan boleh dipakse...ni pun semua atas kesalahan aku sendri..so aku kena lah tanggung...i mintak maaf u...  :'( hope u sihat2 jerh kat sana...salam~