♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

cuti PMR n EXAM AKHIR TAHUN

hai semua...hari ini aku dah mula cuti...sebab budak2 f3 pmr...n f4 direhat kan selama sampai 11.10.11 ... 12.10.11 baru mula skula balik...tapi 3.10.11 ni kelas f4 yg xdi rahat kn ne skula...kelas kawei laah tuh..huuh tapi xperh..aku ne g jgk..kn dah nak exam akhir tahun...ne laa g skula stdy ngn ckgu...
huh...ujian pretasi 2...aku menurun... aku dpt no 19 dalam kelas.... jauh gila aku turun..huh! malu dorh... masa exam pertengahan tahun aku dpt nom 7... bwh nom 10..okeyh laa..ni dh atas nom 10..xmo aku... malu2..
tapi xperh kegagalan bukan tnde gagal selamanye...kn2??? cuti ni aku ne stdy n berusaha lagi.. tahun depan aku dh SPM....tu laaa untuk masa depan aku nanti...doa kan kita berjaya ya exam akhir tahun nyh...amin..amin :D



jap lagi pukul 1.00 nk g umah teacher rahayu..ada open house...kita orng nk g awal...sbb lelaki kn ne g solat jumaat...so pmpuan mkn dulu..t xde laaa malu2 n rebut nk ambik mknan...heee~ k laaaa aku busuk nyh..belum mandi ag...hahahhaa...  t laa kita update cerita baru ag ea.... assalamualaikum... daaa ;))