♥penulis ini blog hah :)♥

♥penulis ini blog hah :)♥

Pengikut

huhuhuhu...like this page (n_n)


apa pun yang terjadi , ku kan slalu ada untuk mu....
janganlah kau bersedih coz everything's gonna be Okay... ♥♥

wlaupun jauh..aku slalu mengharap kau disisi aku!
tapi kau jgn sedih tw,bila 1 hari nanti aku dh x ada n pergi jauh..!.sebab semuanya Okay (n_n) insha'allah
 ·  · about an hour ago
    • Fyza CheQuytitas apew kez beb ??
      53 minutes ago · 
    • Fyqa Kadir hahaahaha.... :D saja-2 jerh...bosan dorh!
      53 minutes ago · 
    • Fyza CheQuytitas ceehh yeyejew tuee .. adew sebab nie kan?? kalau dak takdewnye ang ckp camni ..
      52 minutes ago ·  ·  1 person
    • Fyqa Kadir hahaa..cari b* baru tok aku!!
      45 minutes ago · 
    • Fyza CheQuytitas hahaha..bolehh sajaa.. lai3 .kow nak manew satu ..pewiitt ;)
      weyh adew sowg nie .. tapi jaoh lerr..huhu .
      42 minutes ago · 
    • Fyqa Kadir haahah..kt mne jauh tu????
      41 minutes ago · 
    • Fyza CheQuytitas adee lawhh ♥ aww sygg weiii ..pewittt . caring. walawehh . cair da beb . haha..nanti mlam aq tnjuk ..
      40 minutes ago ·  ·  1 person
    • Fyqa Kadir hahahaha..kau punye..xmo r.... okayokay :) org tu da xmo kt aku ag..da ade pgnti kowt..uhuhu
      37 minutes ago · 
    • Fyza CheQuytitas memang aq punye . hahaha :P . tapi paz kat kow okewh .. xmou sgtt pown ..sajew jew tue ..
      sapew owg tuee?? biar kan lawh dye.. watpew nak kisah sgtt lawh derr...blambak lagi beb..
      34 minutes ago · 
    • Fyqa Kadir ahahahahaaaha...xmo-2
      ealaaa twu...tu yg nk cari nyh....dia un da wt cm xpeduli kt aku... hmmm..cm mls un ada...aku nk belajar dulu laaah...kn t kita nk exam akhir tahun...pz tu kita f5 n nk spm...bek lbeh pentingkn pelajarn dulu..t kt mana2 kita leyh jmpe ag bnyk n ag hebat seanding orng yg bwt kita kecewa :)
      19 minutes ago · 
    • Fyza CheQuytitas haha..btoii lawh tuee..watpe nak kisah sgtt kan ??epy kowt idup camni :) chill lawh ... xyah nak srbot kan pale nan semua tuee..aq pown skank cam tuee ,huhu :D
      iyeww..itu lagi btoi :) blew owg tue buat camtu kat kitew.. insyaALLAH nanti kitew akn dpt lbih baek dari owg tuee.. :))
      trust me ..
      13 minutes ago · 
    • Fyqa Kadir yes...i trust u!! huhuhuhu :)
      aku dah bosan dh hidup cm yg dulu2....lebih baik single mingle cm nyh...tenang jerh..xde un serabut pale...n duit xde membazir tok topap jerh...hahaha ryte??? ea2...ag hebat n ag baik dari dorng2 tuh.... :(n_n)
      3 minutes ago ·